Polityka cookies

Informacje o plikach cookie

Wszystkie strony internetowe The Digital Marketing korzystają z plików cookie. Przeglądając tę stronę i akceptując niniejszą politykę, wyrażasz zgodę, aby The Digital Marketing korzystał z plików cookie zgodnie z warunkami tej polityki.

Pliki cookie to pliki wysyłane przez serwery www do przeglądarek internetowych, które przechowują te pliki. Następnie, za każdym razem, kiedy przeglądarka zażąda dostępu do danej witryny, informacje zostaną odesłane z powrotem na serwer. W ten sposób serwer www może identyfikować i śledzić aktywność wyszukiwarek internetowych.

Istnieją dwa główne rodzaje plików cookie, sesyjne i stałe:

  • pliki sesyjne są usuwane z komputera od razu po zamknięciu przeglądarki internetowej;

  • pliki stałe pozostają w pamięci komputera aż do momentu ich ręcznego usunięcia lub wygaśnięcia ich ważności.

Pliki cookie The Digital Marketing

The Digital Marketing wykorzystuje pliki cookie na niniejszej stronie w następujących celach:

  • aby zebrać dane na temat użytkownika dzięki narzędziom Google Analytics.

  • aby prawidłowo włączyć zawartość poprzez serwis Facebook;

  • aby wyświetlać odpowiednie treści dla danego użytkownika, jeżeli już wcześniej odwiedzał tę stronę;

  • aby umożliwić użytkownikom udostępnianie strony w serwisach społecznościowych;

  • w celu identyfikacji użytkownika, jeśli jest zalogowany(-a). Nie dotyczy anonimowych użytkowników;

  • aby zachować ustawienia preferencji językowych w pliku cookie.

The Digital Marketing korzysta także z programu Google Ads i Google AdSense. Są to pliki cookie stron trzecich, których okres istnienia wynosi od 90 dni po 2 lata.

Pliki cookie firmy Google

The Digital Marketing używa narzędzia Google Analytics w celu analizy użytkowania swojej strony. Narzędzie Google Analytics gromadzi dane statystyczne i inne informacje o sposobie użytkowania strony, wykorzystując do tego pliki cookie, które są przechowywane na komputerze użytkownika. Zebrane informacje związane z naszą stroną internetową wykorzystywane są do tworzenia raportów na temat użytkowania naszej witryny. W skrócie, trzy funkcje plików cookie firmy Google to:

  • określenie, którą domenę należy nadzorować;

  • rozpoznawanie unikalnych użytkowników;

  • zapamiętywanie liczby i pory poprzednich wizyt;

  • zapamiętywanie informacji na temat źródła ruchu;

  • identyfikowanie czasu początku i końca sesji;

  • zapamiętywanie wartości zmiennych niestandardowych na poziomie odwiedzających.

Google będzie przechowywał i wykorzystywał te informacje przez okres od 30 dni do 2 lat, w zależności od rodzaju pliku cookie. Polityka prywatności Google jest dostępna pod adresem: http://www.google.com/privacypolicy.html

Odmowa przyjmowania plików cookie

Większość przeglądarek internetowych umożliwia Ci zaakceptowanie bądź odmowę przyjmowania plików cookie:

  • W przeglądarce Internet Explorer możesz wyłączyć przyjmowanie plików cookie, klikając „Narzędzia”, „Opcje internetowe”, „Prywatność”, a następnie wybierając opcję „Blokowanie wszystkich plików cookie” poprzez odpowiednie ustawienie suwaka na pasku wyboru;

  • W przeglądarce Firefox możesz zmienić ustawienia plików cookie, klikając kolejno „Narzędzia”, „Opcje” i „Prywatność”;

  • W przeglądarce Safari możesz zmienić ustawienia plików cookie, klikając kolejno „Preferencje” i „Prywatność”;

  • W przeglądarce Chrome możesz zmienić ustawienia plików cookie, klikając kolejno „Ustawienia” i „Prywatność”.

Zablokowanie plików cookie może spowodować utrudnienia w korzystaniu z niektórych stron internetowych.